LS Nav

Personeelsmanagement

Met LS Nav bent u in staat de productiviteit van uw medewerkers te maximaliseren. Het management kan vanaf het hoofdkantoor heel eenvoudig werkroosters opstellen en verspreiden, verkoopcommissies afhandelen en de tijdregistratie beheren. LS Nav biedt u bovendien de gelegenheid om de werkelijke personeelskosten te vergelijken met de begrote kosten.

Personeelsplanning

Efficiënt personeelsmanagement bespaart u als retailmanager veel tijd, geld en moeite. U moet de juiste medewerkers, op het juiste moment, op de juiste posities in kunnen plannen. LS Nav biedt u doeltreffende tools voor het samenstellen van werkroosters, zodat u ook op piekmomenten verzekerd bent van een vlotte doorloop in de winkels. De functionaliteit voor personeelsplanning voorziet ook in effectieve communicatie tussen management en winkelpersoneel. Medewerkers worden via het systeem namelijk tijdig en effectief worden geïnformeerd over de geplande diensten.

Verkoopcommissies

U kunt snel, maar nauwkeurig verkoopcommissies bereken voor uw verkoopmedewerkers. LS Nav onderscheidt commissies voor individuele medewerkers en voor groepen verkopers. U kunt commissies voor caissières en salesassistenten zodoende afzonderlijk afhandelen. Met LS Nav kunt u bovendien automatisch verkoopcommissies laten berekenen voor specifieke items of artikelgroepen, voor voorgedefinieerde periodes. Verkoopcommissies worden automatisch in het grootboek opgenomen voor volledige traceerbaarheid van gegevens en analyses.

Verliespreventie

LS Nav beoordeelt alle kassatransacties en pikt die transacties eruit die matchen aan voorgedefinieerde triggers. Het systeem analyseert de verzamelde resultaten om gebeurtenissen te creëren, die verder kunnen worden geanalyseerd op kassa, medewerkers, datum en tijd. Er kan vervolgens onderscheid worden gemaakt tussen herhaalde gebeurtenissen en incidenten. Het systeem zorgt in combinatie met LS BI voor een grafische analyse.

Machtigingen

LS Nav biedt een zeer geavanceerde setup van machtigingen voor gebruikers van het kassasysteem. Vanuit het hoofdkantoor kunt u machtigingen onderscheiden voor individuele acties, zoals het annuleren van transacties, het retourneren van artikelen en het handmatig openen van kassalades. U kunt deze machtigingen bovendien doorvoeren voor groepen gebruikers of winkels.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.

NEEM CONTACT OP

Gratis Demo Aanvragen

Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!