Offline & Online Sales

Sana Commerce

Kenmerkend voor verkoop in een B2B omgeving zijn complexe prijzen, klantspecifieke voorwaarden bij het plaatsen van orders en de orderhistorie – vanwege het repetitieve karakter van de bestellingen. Alle benodigde informatie hiervoor staat opgeslagen in het bedrijfsmanagement systeem. Bent u zich aan het oriënteren op B2B e-commerce, herken en erken dan de waarde van uw ERP systeem. Zoek naar een B2B e-commerce oplossing die in uw ERP geïntegreerd is.

Sana Commerce is zo’n oplossing voor Microsoft Dynamics NAV. Sana Commerce neemt uw ERP systeem als startpunt.

Complexe prijzen

Waarschijnlijk heeft u, net als de meeste B2B bedrijven, aparte prijsafspraken met individuele klanten. Met duizenden producten en duizenden klanten resulteert dit in een complexe prijsmatrix. Wellicht hanteert u ook nog bepaalde kortingen en/of promoties. Dit wordt allemaal verwerkt door uw backoffice systeem, die hiervoor ontworpen is. Bij de meeste B2B e-commerce oplossingen worden ingewikkelde constructies voor prijsberekeningen nagebouwd in het e-commerce platform. Sana Commerce, daarentegen, maakt gebruik van de kracht van uw ERP systeem.

Bestelvoorwaarden

Kan een specifieke klant op rekening betalen? Zo ja, tot wel bedrag? Wat zijn de specifieke verzendopties bij het afleveradres van deze klant? En wat is de verwachte levertijd? Kortom: wat zijn de specifieke bestelvoorwaarden voor uw klant? Ook deze informatie ligt opgeslagen in uw ERP systeem. Met een geïntegreerde B2B e-commerce oplossing kunt deze klantspecifieke informatie direct raadplegen. Alle relevante gegevens, zoals klantspecifieke prijzen, worden realtime getoond in uw webshop. Uw klanten weten precies wat ze kunnen verwachten met betrekking tot levertijden en kosten.

Orderhistorie

In een B2B omgeving plaatsen bedrijven doorgaans op regelmatige basis orders bij hun leveranciers. Het betreft vaak dezelfde producten, want deze moeten steeds opnieuw worden aangevuld. Een persoonlijke orderhistorie is daarom een belangrijke bron van informatie voor bedrijven. De orderhistorie van ‘offline orders’ werd altijd opgeslagen in het ERP. Bij de implementatie van een geïntegreerd B2B e-commerce platform als Sana Commerce worden alle orders in het webshopoverzicht gezet, zonder dat dat extra werk oplevert. Uw klanten kunnen al hun orders (off- en online) terugzien en met één druk op de knop een zelfde order plaatsen.

Alle informatie die u als B2B organisatie nodig heeft, staat al opgeslagen in uw NAV omgeving. Met Sana Commerce, dat deels wordt geïnstalleerd in NAV, kunt u de kracht van uw ERP systeem volledig benutten. U kunt in slechts zeven dagen online zijn met de best geïntegreerde oplossing op NAV die standaard beschikbaar is.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.

NEEM CONTACT OP

Gratis Demo Aanvragen

Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!