Microsoft Dynamics NAV

Zetadocs

Zetadocs voor Microsoft Dynamics NAV is een document management oplossing die de productie en levering van zakelijke documenten automatiseert en zo kosten bespaart. E-mails en andere documenten kunnen eenvoudig in NAV worden gearchiveerd.

Door het automatiseren van zakelijke correspondentie per e-mail zorgt Zetadocs voor een vermindering van de kosten die verbonden zijn aan papier, verwerking en verzending. Zetadocs voor Microsoft Dynamics NAV helpt u tijd besparen en tegelijkertijd de klantenservice te verbeteren door middel van elektronische facturatie en meer controle over de inkoop. Naadloos geïntegreerd met Microsoft Dynamics NAV, zorgt Zetadocs ervoor dat u documenten rechtstreeks vanuit NAV per e-mail kunt versturen en u binnenkomende e-mails, faxen en gescande documenten kunt archiveren. Allemaal onmiddellijk terug oproepbaar vanaf een veilige, centrale locatie.

De voordelen van document management oplossing Zetadocs:

  • Bespaar tijd in afdrukken, sorteren en verpakken door documenten per e-mail te verzenden.
  • Verbeter de klantenservice door documenten sneller en efficiënter op te roepen.
  • Reduceer de kosten van papier, verbruiksartikelen en verzending tot een minimum.
  • Uw uitgaande facturen worden sneller betaald en u heeft een betere controle.
  • Verlaag uw ecologische voetafdruk door de afhankelijkheid van papier binnen uw bedrijf te schrappen.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.

NEEM CONTACT OP

Gratis Demo Aanvragen

Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!