LS Nav’s In-store management is een gebruiksvriendelijke tool voor personeelsmanagement met krachtige backoffice functionaliteit. Vanuit het hoofdkantoor bewaakt u uw KPI’s, beheert u uw voorraad, plant u uw inkoop alvast vooruit en beslist u hoe u artikelen wilt distribueren. U heeft volledig inzicht in en controle over de activiteiten in de winkels, terwijl het systeem nauwkeurig en snel alle data tussen de kassa’s, backoffice en het hoofdkantoor repliceert.
LS Nav stelt uw medewerkers in staat alle noodzakelijke voorraadprocessen te verwerken op mobile devices, inclusief ontvangsten, picking, voorraadtellingen en voorraadwijzigingen.
LS Nav stelt u in staat zowel papieren als elektronische etiketten te genereren. Met de In-store management functionaliteit kunt u artikeletiketten afdrukken voor prijs- en voorraadinformatie. Verschillende in te stellen parameters ondersteunen u bij variabele productgroepen.
U kunt eenvoudig campagnes aanmaken voor speciale aanbiedingen. Het systeem behoudt de controle over alle verkoop die voortvloeit uit deze campagnes, waardoor u als retail manager eenvoudig de campagnevorderingen en daaruit voortvloeiende winsten kunt volgen.
Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.
Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!