Het verwerken en archiveren van binnengekomen post, interne documenten en facturen is binnen veel organisaties een arbeidsintensief proces. U kunt deze processen aanzienlijk vereenvoudigen met een slimme document management oplossing.
Met onze geïntegreerde oplossing kunt u het verwerkingsproces van binnengekomen facturen, inkooporder gerelateerde facturen en kostenfacturen volledig automatiseren. De besparing op bewerkingstijd loopt op tot 70% in FTE’s.
De highlights:
Niet alleen verkort u met een slimme document management oplossing de totale doorlooptijd, u raakt ook geen facturen meer kwijt in het goedkeuringsproces en u heeft te allen tijde inzicht in de status.
Versie 2015 van Microsoft Dynamics NAV biedt standaard functionaliteit voor het automatiseren van uw uitgaande documentenstroom. Aangevuld met onze itSuitsFashion add-on E-invoicing heeft u een complete oplossing voor beheer en verzending van documenten.
E-invoicing biedt de volgende toegevoegde waarde:
U verlaagt de kosten binnen uw organisatie die verbonden zijn aan papier, verwerking en verzending. Dankzij elektronische facturatie worden uitgaande facturen bovendien sneller betaald en heeft u een betere controle.
Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.
Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!
Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.